Nana - recenze

22. listopadu 2009 v 12:41 | Iwka-chan
Názov: Nana Počet epizód: 47 Štúdio: Yazawa Ai, VAP, MADHOUSE, Shueisha, Bandai Žáner: Shoujo, Dráma, Komédia, Romantika, Hudobný
Rok vydanie: 2006-2007

Dve rovnako staré dievčatá v ten istý deň, v tom istom vlaku, s tým istým menom ale s celkom odlišným snom sa stretnú na ceste do Tokia. Je to osud alebo len shoda náhod?
Komatsu Nana "Hachiko"

Dievča plné snov o veľkej láske ktorú sa jej doteraz nepodarilo nájsť. Nana "Hachiko alebo Hachi" odchádza do Tokya za svojim priateľom ktorý študuje na univerzite aby sa znovu stretli a dúfa že to tentoraz skončí dobre. Všetko je ako z rozprávky až kým sa jej pred očami nezjaví krutá realita. Nana si musí nájsť byt a prácu lenže to nie je také jednoduché. Shoji jej priateľ sa začína správať čudne a pomaly sa od Nany vzdiaľuje. Nana si nájde byt ale zjavý sa menší problém totiž ten byt si už niekto vybral a kto by to as mohol byť. No jasné že je to jej spolusediaca z vlaku Nana Oosaki. Ďalšia náhoda??? Aj keď to zo začiatku vyzerá že Nana "Hachi" ten byt už nekúpi nakoniec sa predsa len obe dohodnú a v byte budú žiť obe. (mimochodom meno Hachi dostala od druhej Nany)
Nana OosakiNa prvý pohľad veľká drsniačka ale keď ju lepšie spoznáte zjavý sa pred vami citlivá osôbka ktorá túži po uznaní. Jej snom je byť úspešnou speváčkou. Aj keď je to trochu neuveriteľné aj Nana mala svoju veľkú lásku (vlastne ňou ešte stále je). Jej priateľ Ren bol basgitarista v skupine v ktorej spievala ale potom čo dostal návrh stať sa členom slávnej hudobnej skupiny v Tokiu odišiel. Aj keď Nana mohla ísť s ním radšej ostala. Vedela že ak by sním odišla tak by už nemala možnosť stať sa úspešnou speváčkou a splniť si tým svoj sen. Nana nepoznala svojho otca a aj keď zo začiatku žila so svojou matkou nakoniec skončila u svojej starej mamy. Nana si začína zvykať na druhú Nanu "Hachi" a pomaly sa z oboch stávajú najlepšie kamarátky.
Zdroj

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa